28.9.07

Grafica Vectoriala

Denumita si modelare geometrica sau grafica orientata dupa obiect, ea foloseste ca principiu de baza punctul, linia si curba. Toate acestea derivate din calcule matematice formeaza o imagine comptuterizata, cu o rezolutie mult mai mare de cat cea a unei imagini in pixeli. Vectorii au calitatea de a nu-si schimba claritatea in functie de dimensionare. Zoom In, Zoom Out iar vectorii raman neschimbati.
Experimantand in Illustrater am reusit sa-mi transform dacia desenata de mana intr-o dacie vectorizata. La fel am reusit sa transform o poza intr-o imagine vectorizata, ulterior am inceput sa o modific, sa trag de vectori, sa-i sterg si sa umplu casutele astfel incat am adaugat una bucata de spirit artistic acelei imagini.

Dacia Vectorizata

Me Punkhead

Sebi Obiectiv

Cezar Robot

Reclama

Niciun comentariu: