10.9.07

About Walking

Pentru multe persoane mersul pe jos reprezinta un sport extrem. Daca stau bine sa ma gandesc, mersul pe jos e un moft. Mersul pe jos poate sa fie si un chin. Mersul pe jos e la moda. De ce? Pentru ca nu dauneaza mediului. Mersul pe jos reprezinta o terapie antistress, la fel ca si spalatul vaselor. Mersul pe jos ar putea sa aduca un echilibru multicultural. Mersul pe jos ar trebui sa fie impus de catre Uniunea Europeana ca un nou normativ in materie de deplasare. Sunt deacord cu mijloacele de deplasare rapide, dar nu cu acelea pentru egoisti, gen masina mea,avionu meu, racheta mea. Imi plac autobuzele, carutele, trenurile, metrourile, statiile orbitale si navele spatiale.

Daca iti place sa mergi pe jos si vrei totusi sa fii in trend cel mai important lucru este incaltamintea. Incaltamintea in general trebuie sa fie comoda, neutra, practica si usor de spalat. Sa reziste la intemperii,la impact si la transpiratie. Sa nu-ti rupa sosetele, sa nu te gadile in talpa si sa nu te roada. Incaltamintea dezvaluie foarte multe despre caracterul unui om. --Stiu cine esti daca vad cu ce te incalti-- Pe parcurs ce evoluezi iti dai seama ce fel de incaltaminte ti se potriveste, ce avantaje iti aduce incaltamintea in anturajul in care te manifesti. Se intampla ca intr-un anumit grup sa fii obligat sa porti un anumit gen de incaltaminte. Exista clasamente sau categorii in care intra anumite tipuri de incaltaminte. Daca esti usor influentabil o sa intri foarte repede intr-o mafie a traficului de pantofi, shuzi, convershi sau teneshi ciudati. Mafia aceasta te inghite atat de usor incat incepe sa-ti manipuleze creierul, sa-ti modifice aspiratiile si sa-ti impuna un stil de viata cu totul diferit de cat cel dorit. Unii oameni sunt atat de dezorientati incat la 3o plutesc paralel cu situatia generala. Am ajuns la concluzia ca Satana e in papuci si ca Dumnezeu e ignorant.



Chiar daca esti dezorientat in materie de incaltaminte, bucura-te de acest fapt pentru ca e mai bine sa fii orinetat in viatza si dezorientat in talpa. Creierul stie ce vrea si unde vrea sa ajunga, piciorul este sclavul creierului, el raspunde la impulsuri.
Ca sa mergi ai nevoie de un sac de vointa, pentru ca nu iti arde a merge oricand si oriunde dar daca esti o fire puternica reusesti. Trebuie sa-ti impui dorinta! Vrei sa mergi?Mergi! Nu te opreste nimeni, e alegerea ta. Ma bucur sa stiu ca mergi. Si eu merg! Vrei sa mergem impreuna? Daca mergem impreuna poate avem ocazia sa stam de vorba...intre 4 ochi si 4 picioare. E liniste cand meri. Se aud doar pasii. Pasii tai, pasii mei... Oare unde ajungi daca nu te mai opresti din mers? Te-ai gandit vreodata?Eu inca nu mi-am aflat destinatia.

Niciun comentariu: