19.12.07

Reality Report No.4

Un mesaj pe care as fi vrut sa-l scriu eu, dar se pare ca a facut-o un amic al unui amic de-al meu inaintea mea:

trei sferturi din viata o petrecem singuri...o pierdem pe drumuri,prin magazine,la munca,prin somn.....poate de aceea sunt asa de pretioase clipele petrecute alaturi de cei dragi.adik de prieteni si alaturi de familie.un zambet,o gluma,o strangere calda de mana,un pahar de bere,aceeasi muzica pt toti...asta ne face fericiti in adevaratul sens al vietii.sau de ce nu un sarut,o imbratisare si un simplu:te iubesc!
privesc prin fereastra si nu intrezaresc nimik...doar ploaia care spala sticla de geam..va veni o zi in care imi va lipsi si aceasta ploaie.acum o iubesc.fiindca stiu ca inseamna VIATA.iubesc tot ce inseamna viata:ploaie,vant,padure,marea,muntele,oameni...tot!nu stim cate zile vom mai avea.poate peste cateva ore se intampla un accident si nu vom mai fi.tot ce inseamna VIATA atunci nu va mai fi.. si pentru asta stau si ma intreb:de ce cateodata suntem atat de batuti in cap si spunem:FUCK! IAR PLOUA SI E URAT AFARA!si ce daca?ar trebui sa fim fericiti ca putem vedea asta .
ne pierdem toti in maruntisurile vietii si nu mai realizam pentru ce ne aflam pe acest pamant.vrem masini.vrem bani.vrem haine scumpe.vrem case.vrem aur.vrem mancare.am uitat ca strabunii nostri nu au trait asa.romanul este un om simplu si in clipa in care ii iei simplitatea si ii dai bogatia el nu mai are farmec.devine neghiob.
si pentru asta iar spun:fuck!nu ma voi skimba niciodata!!!si de aceea imi sunteti prieteni,pt ca stiu ca si voi ganditi ca mine. va iubesc
cu drag, Iancu

Niciun comentariu: