28.12.07

Insiruite

ArchiCAD,3DMax,ArchiCAD,3DMax,ArchiCAD,3DMax... ne tot certam care-i mai bun de stiut sau care-i mai bun de invatat. Pana la urma vreau sa le stiu pe toate. ArchiCAD se impaca cu 3DMax, AutoCAD la fel cu 3DMax dar in schimb AutoCAD cu ArchiCAD nici o treaba... mai mult injuri daca-i pui sa colaboreze. Da pana una alta, fiecare cu pasaricile lui. Pana la urma toata cearta asta duce la scutit mausu de clickuri (DE CE?!?!? Daca mie imi place sa dau clickuri peste clickuri, lasa omu sa dea click!).Bla... pana una alta am postat niste imagini cu ultimul proiect de an...locuinte insiruite.Industrial-Urban-Modern-Loft-Housing...sau in directia aia vreau sa ajung.ANYHOW

render24

render22

5 comentarii:

Caiafa spunea...

Prostule, Loft housing nu se construieste. Se transforma din alta functiune anterioara.

Rares Dragoiu spunea...

vreau sa para a loft.nu fac eu un loft, dar imi place mie ideea de loft , am eu un fetis cu loft, imi palce cum suna, imi pace cum arata,mi-ar surade ideea ca pe prietena mea sa o cheme lara loft,sa am o masina loft gt3, sa traiesc in loft ville si asa in general LOFT. deci draga cristii dupa cum obijnuiesti sa-mi spui tu mie NA PULA!

Caiafa spunea...

Deci, pot doar sa spun ca-mi bag loftul in inima ta.

Rares Dragoiu spunea...

du-te-n loftu ma-tii!!

Rares Dragoiu spunea...

:) sa pun si un zambet sa nu zica lumea ca sunt rau